PROJECTE DE CONVIVÈNCIA

---EN ELABORACIÓ---

Projecte de convivència

El Projecte de convivència és el document que engloba el conjunt d’accions encaminades a la millora de la convivència en el centre educatiu i, per tant, recull les intervencions que el centre educatiu desenvolupa per tal de capacitar tot l’alumnat i la resta de la comunitat educativa per a la convivència i la gestió positiva de conflictes.

La nostra comunitat educativa decideix donar forma a un dels documents més rellevants: el Projecte de Convivència. Un dels principals objectius de l’escola Castell de Farners és la creació d’un entorn que afavoreixi i garanteixi el creixement de tot el seu alumnat des del respecte envers un mateix i a l’altre així com la llibertat i la responsabilitat de crear una societat més amable, acollidora i plural.

“L’escola és el reflex de la societat i, alhora, és un espai privilegiat on tots els ciutadans i ciutadanes adquireixen uns coneixements i uns hàbits de socialització i de relació amb els altres. Un dels seus objectius bàsics ha de ser ensenyar i aprendre a viure i conviure; ha de fomentar i liderar la convivència, tant a l’interior del centre educatiu com al seu entorn immediat.” (DECLARACIÓ DE LA SEU D’URGELL. 4t CONGRÉS “EDUCACIÓ I ENTORN”. LA SEU D’URGELL. 2008.)

CONTACTA AMB EL CENTRE

17430 Santa Coloma de Farners