Cicle Inicial

A la Primària el nen és a l’etapa de les operacions concretes segons, Jean Piaget. És una etapa de desenvolupament cognitiu on el nen comença a usar la lògica per arribar a conclusions vàlides.

A l’escola Castell de Farners volem repensar l’educació escolar entès com un procés reglat d’instrucció i volem treballar més cap a un procés d’autonomia, experimentació on l’alumne  sigui el protagonista. Volem ser una escola constructora de coneixements.

💡 Novetats i informació d'interès

La campanya cantimplora

Junts podem fer un món millor

Llegiu l'entrada