Som escola verda

Aprenem amb la natura

Som escola verda

“Només s’estima allò que es respecta, només es respecta allò que es coneix i només es coneix allò que se’ns ensenya a descobrir”.

Estem molt contents de rebre aquest reconeixement, sobretot perquè sabem que som molts els centres que treballem per una bona educació ambiental, que compartim amb ells la lluita per unes mateixes causes  i que per a nosaltres també serien mereixedors d’aquest premi. Suposo que només serà qüestió de temps.

Lao-Tse  (filòsof xinès que va viure al segle VI abans de Crist) va dir:

“Un llarg viatge comença amb el primer pas.”

Implicar-se en un programa com el d’escoles verdes no és una tasca fàcil. El dia a dia és ple de complexitats i de contradiccions, però la necessitat i la urgència  que el sistema canviï,  el compromís i el voluntariat de molts alumnes i la il·lusió per un futur millor donen sentit als projectes que tenen l’educació ambiental com a fil conductor.

El nou combustible

Us presentem el vídeo que hem editat per presentar la nostra escola verda i sostenible.

Projecte Rius

La campanya cantimplora

Junts podem fer un món millor

Llegiu l'entrada