Anglès

L'anglès a l'escola

L’Anglès a la nostra escola

L’aprenentatge de l’anglès a la nostra escola s’inicia a P3 acostant així la llengua anglesa als més petits. La competència comunicativa és un dels objectius principals, tot i que de manera gradual el nen va tenint més contacte amb l’escriptura i la lectura en aquesta llengua. Per tal d’assolir aquests objectius les activitats que oferim volen ser atractives, motivadores, actives i, sobretot, dinàmiques. El que pretenem és potenciar el gust per la llengua anglesa oferint materials atractius per a tots els nens.

Hem incorporat un speaker que ens ajuda en el treball de la llengua oral, a partir de jocs i role-plays. El reforç visual és bàsic i molt important. A poc a poc els aprenentatges, tot i està guiats pel mestre són més autònoms.

Fem servir materials interactius i les noves tecnologies tenen un paper molt important, sobretot, a l’hora de preparar les classes amb els nens més grans. Vetllem perquè els aprenentatges siguin significatius.

A cicle inicial introduïm la plàstica en anglès.

Acostem la cultura anglesa a les aules a través de l’aprenentatge de les seves festes i tradicions.

Durant el curs fem diferents projectes. També participem en projectes que ja venen donats per altres entitats, com són l’English Day i el concurs d’oratòria de la Fundació Riera i Gubau.

A més a més, cada any els nens gaudeixen d’una obra de teatre en anglès amb actors nadius.

Així doncs, seran totes aquestes activitats les que garantitzaran en els alumnes un apropament a la llengua progressiu que repercutirà de forma positiva en els seus aprenentatges futurs.