Anar de colònies

Quines avantatges suposen?

Beneficis de les Colònies

LES COLÒNIES SÓN UNA EINA EDUCATIVA

Les colònies reforcen la cohesió del grup-classe i es basen en activitats vivencials, adaptades a cada grup d’edat.
Són una eina educativa que posa a disponibilitat dels/les mestres un espai on promoure la curiositat innata dels infants, la descoberta naturalística i l’aproximació científica.

Les colònies reforcen totes les àrees curriculars del treball a l’aula i ajuden a ambientalitzar el projecte educatiu.

• Promouen la descoberta del territori i la identitat cultural.
• Afavoreixen la convivència, la cohesió de grup i el treball en equip.
• Enriqueixen les relacions personals dins el grup.
• Promouen la curiositat, la descoberta naturalista i l’aproximació científica.
• Fomenten la conservació de l’entorn, la sostenibilitat i l’amor per la natura.
• Estimulen l’autonomia personal, la confiança i l’autoconeixement.
• Es basen en activitats experimentals i vivencials significatives pel desenvolupament dels infants.
• Ajuden a adquirir hàbits saludables i solidaris.
• Fomenten l’actitud positiva que acompanyarà els infants tota la vida.
• A partir d’activitats i jocs en equip, ajuden a desenvolupar habilitats físiques, manuals i d’estratègia.

Les colònies són una experiència inoblidable!

CONTACTA AMB EL CENTRE

17430 Santa Coloma de Farners