Cicle Superior

El nostre gran objectiu és que els nostres alumnes tinguin la il·lusió i motivació de continuar aprenent fora de l’escola, pel seu compte. En aquest cas la funció del mestre és orientar, motivar, estimular, fer que els alumnes descobreixin l’interès per les coses.

Treballar amb aquestes tècniques constructivistes ajuda els alumnes a ser constructors dels seus propis processos d’aprenentatge. Partim dels seus coneixements previs i les seves experiències i això facilita la motivació i l’atenció a l’aula i l’adquisició de nous coneixements. El nen augmenta la seva confiança, redueix la por a equivocar-se, aprèn a qüestionar-se i a rectificar i aprèn a respectar els altres.

💡 Novetats i informació d'interès

Tallers de sostenibilitat – educació primària

Tallers de sostenibilitat.

Llegiu l'entrada