Educació Infantil

Cal crear un espai on el nen pugui conviure, aprendre, experimentar i descobrir, jugar i relaxar-se.

Un procés on l’aprenentatge ha de ser el més acollidor possible. A l’educació infantil treballem des d’un enfocament constructivista. Volem donar el màxim de protagonisme als nens donant-los molta autonomia, amb l’objectiu que així cadascun d’ells vagi ampliant els seus coneixements, seguint la seva evolució madurativa. Els nostres alumnes estan a l’etapa preoperacional (Jean Piaget), on els nens comencen a guanyar la capacitat per posar-se en el lloc dels altres, comencen a actuar i jugar seguint rols ficticis i a utilitzar objectes de caràcter simbòlic.

💡 Novetats i informació d'interès