Educació Infantil

Cal crear un espai on el nen pugui conviure, aprendre, experimentar i descobrir, jugar i relaxar-se.

Un procés on l’aprenentatge ha de ser el més acollidor possible. A l’educació infantil treballem des d’un enfocament constructivista. Volem donar el màxim de protagonisme als nens donant-los molta autonomia, amb l’objectiu que així cadascun d’ells vagi ampliant els seus coneixements, seguint la seva evolució madurativa. Els nostres alumnes estan a l’etapa preoperacional (Jean Piaget), on els nens comencen a guanyar la capacitat per posar-se en el lloc dels altres, comencen a actuar i jugar seguint rols ficticis i a utilitzar objectes de caràcter simbòlic.

💡 Novetats i informació d'interès

Activitats que fem a P4

Què fem a P4?

Activitats que fem a P3

Què fem a p3?

Llegiu l'entrada

A P5 celebrem els aniversaris!

Ja tenim 5 i 6 anys!

Llegiu l'entrada

A P4 celebrem els aniversaris!

Ja tinc 4 anys!

Ja tinc 3 i 4 anys!

Ja tinc 3 anys!

Excursió a Calders

Quan arriba la tardor és temps de verema!

Llegiu l'entrada

Tallers de sostenibilitat – educació infantil

Tallers de sostenibilitat.